Ja=)

För första gången i mitt liv (eller nja inte men på ett väldigt långt tag...)har jag lyckats gå över 10000 steg=)
Idag har jag gått 10 459 steg och än är dagen inte slut. Var ut på en långprmenad (4,2 km) gick på 52 minuter med sendrag då och då så itne så illa =)
Så snart efter desperata hemmafruar blir et ett varmt skönt bad för mig. Tillsammans med en cosmopiltan tidning=)



Sommnade på soffan idag en timma. väldigt skönt och den timman var behövd. Var i Falun idag på mediahuset (högskola)
inte så roligt som jag förväntade mig. Men jag hade ju Louise till dagnes räddning=)´Blev lunch på China resturangen, vågar inte äta någon "fet" mat längra eftersom jag får så många anfall men snart är det dags för den där j**la magnetröntgen.


Nje nu blir det ett bad för mig=) Godnatt alla härliga människor<3

Kram<3

Louise du betyder grymt mkt!<3
Lina du oxå=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0