Vill ut och gå

Vill ut och gå. Vill ut och röra på mig det var ett tag sedan. Haha, jag och Louise (ängeln i mitt liv) som lovade oss själv att gymma en timme om dagen när vi var i Stockholm. Det lyckades vi jättebra med;P så länge inte lite promenader i sjukhusets korridorer räknas,haha:P

Louise är Ängeln i mitt liv och utan henne skulle livet inte var värt att leva.(visst är jag en riktig fjortis nu va*not*)
Men det är sant. Utan henne blir inte skolan rolig utan dagen går bara trögt fram och man känner sig ensam. Och ni ska veta vilken ängel hon var i Stockholm, när jag som är så spruträdd blev stucken gång på gång på gång. Hon höll min hand och as att allt skulle bli bra när jag hade som ondast.  Och hur hon satt och läste sagor för mig medans jag var hög på¨morfin allt för att jag skulle må bra. Eller hur hon försöktre *host host* hålla sig för skratt när dansken lyssnade på mina lungor, haha!
Louise jag älskar dig över allt annat och du är den bästa vän jag haft och någonsin kommer få!
              Jag vill inte bråka med dig mitt hjärta  går i tusen bitar men det fixar sig alltid, eller hur. Det är ju vi!                                       Louise och Josefine4-ever<3

image11

Kommentarer
Postat av: Louise Sälgström Bredwad

hej Gullunge, Jag har också en sån lust att gå ut och
gå, kanse vi kan hitt på nått, saknar dig i massor!

2008-04-12 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0