Vad är meningen med livet?

Jag orkar fan inte bry mig mer! Jag har gjort vad jag kan och jag pallar inge mera snart, bekräftelse är vad jag behöver! Jag har de som bryr sig och de betyder grymt mycket för mig och ni vet vilka ni är! Och jag är jävligt glad att jag har er!


jag har gjort det igen och jag vill inte längre, jag vill att allt ska ta slut och att allt ska förvinna!
Ni behöver inte klaga för ett lite väl ingårende inlägg för det är ingen som tvingar er att läsa detta!
Jag gjorde det igen. Men det är inte förrän man sitter där och det inte vill sluta blöda man börjar tänka
vafan gör jag? Jag vill inte det här. Jag vill inte lämna det här och lämna och låta många ställa sig frågan varför?
Men jag orkar inte längre....jag måste ha hjälp och det här kan inte fortsätta längre...jag pallar inte!
Vetskapen av vad jag orsakat pallar jag inte. JAg behöver den här personen och jag saknar den enormt!.....



Kommentarer
Postat av: louise

Vem är det du saknar?
Kram

2008-05-20 @ 07:45:08
Postat av: louise

Obs, nytt mobil nummer 070 487 57 49//Louise

2008-05-20 @ 07:46:45
Postat av: Angelica E

Vem saknar du så enormt?

2008-05-20 @ 15:56:56
Postat av: Anonym

Svar: Er alla! För ni betyder så mycket du och Louise!

2008-05-20 @ 17:01:46
Postat av: Lina D

finns här, jag lovar

2008-05-20 @ 19:05:43
URL: http://livetenligtlina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0