Trött...trött...och ÄNNU tröttare....

Jag skulle vilja veta vad som pågår i min kropp. Jag konstant trött och sover lätt ett par timmar på dan utan att ha några svårigheter att somna tidigt på kvällen...Hmmm...

Vissa personer blir man riktigt trött på...att dom aldrig ger sig =S

blev kupolen idag men tröttnade fort, man orkar ju nada i denna sommar värme. Blev en snabbis in på OnOff också för att titta efter en bärbar dator till mig. Vet ungefär vad jag vill ha men det återstår att se.. hittade ingenting att ha på examen så jag klickade hem lite saker från ellos.se istället.



Den jeansfärgade blir till examen och den turkosa som en strandklänning=) Riktigt nöjd, tack mamma och pappa!

Var så duktig att fastän det var 25C ute gick en runda på 5 km men jag måste då säga att jag trodde jag skulle dö =P
Nej nu ska jag se om min älskling (Louise) är inne på MSN så det blir lite snack...

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina klänningar =D

2008-06-01 @ 09:45:32
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Lina D

Hinner klänningarna komma innan skolavslutningen då?

De var fina ;)

ha det bra, <3

2008-06-02 @ 15:05:01
URL: http://livetenligtlina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0