Sjuk....ovanligt?

Nej jag är sjuk igen. Halsen tar död på mig och näsan går inte att andas igenom. Hela j*vla natten låg jag och hostad.
Jga hade verkligen behövt denna skoldag men men.

satt och pratade i säkert en timma med Toveh igår och jag grät oavbrutet. Hennes ord betyder så mkt.
Jag står inte ensam som jag trodde.
Alla hatar inte mig. Det enda jag ville var att allt skulle blir bra
så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.


Nej vad ska man ta och hitta på då?
Orkar typ ingenting så de lär väl bli att sitta vid datan och käka glass. Det är så svårt att svälja.
Men nu får förkylningen ta och ge sig, jag har ju varit förkyld i snart två veckor:S

Aja nu ska jag återgå till mitt glassätande.
Ha det bra allesamma!<3

Kommentarer
Postat av: louise

Hjehej, undrade bara om du ville hänga med till uh i dag? Kramar hör av dig(L)

2008-05-19 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0