Sjukhuset

Har kollat på sjukhuset i över 2 timmar nu! (Typ!)
Var på besök hos farbror Tandläkaren, inget speciellt men det blev inte att återvända till skolan.
-Louise du kämpar du är så stark!
Förkylningen verkar inte bli bättre och jag är så jävla less på det nu, har jag inte lidit tillräckligt?
Jobbigt var det inatt, först kunde jag inte somna för jag hostade stup i kvarten och när jag väl sommnar, ja då vaknar jag gång på gång av att näsan är helt igentäppt!
Jag blir GALEN!


Vill ändra designen och få en ny header men programmet funkar ju itne på datan! Jag hatar den.
Någon som har lust att hjälpa?
Vår dator är ju som den är, som en kille. Kan inte göra två saker samtidigt som att vara inne på msn samtidigt som att vara inne på en sida:S

Men har ni lust att hjälpa så skriva gärna en komentar!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: louise

Tack, det finns ingen som är lika stark som dig!Keamar

2008-05-20 @ 16:54:46
Postat av: CAROLINE

vsg! :)
ja som du säger det värmer faktiskt :)

Kramar på dig

2008-05-20 @ 17:28:14
URL: http://caaroliiiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0