Så fel man kan ha....

Björn Gustafsson, du är då allt för härlig...men vet verkligen alla i Europa vem du är?

Ja nu vet de i alla fall..herregud de måste ju trott att han var sådär på allvar. Men jag kan lova er att tårarna rann när han höll på Jag skrattade så mycket=p

Ja det blev ju inte så man tänkt sig men jag fick några nya favoriter...

1. Rysslan
2. Danmark
3. Lettland
4. Island
5. Azerbadjan

Ändrade mig lite under spelets gång=P

Färgat håret har jag nu också gjort, inte så nöjd men men.

Nej ska ta och lyssna på lite music innan det är dags för sängen.!

God Natt på er!

Kram<3

Imorgon/ Idag är det äntligen dags...Kommer sakna er gänget. Det är ju ni som gjort det "roligt"<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0