Resumè

Jag orkar snart inte mer. Fastän jag vet att ni finns där så ser jag inte längre någon mening med detta...
Det enda jag tydligen gör är att sårar en/flera person/er jag är ju så "jävla" känslomässig och en sådan person man inte kan lita på en svag lögnare.....

Mamma vet om allt nu och det känns bra. Bra för då vet hon varför jag inte mår bra, varför jag inte pallar skolan och ja rent ut sagt livet mycket längre.
Men hon finns där för mig, hon har visat en helt annan sida av vad jag aldrig någonsin skådat och jag älskar henne!

Louise ligger här och snosar så sött. Somnade efter en kort/lång konversation med en speciell person. ;P Vem kan det vara? Ja som sagt, imorgon bär det av till kupolen, har lite grejer som står på prio 1 listan=):
* Hårfärg
* Kortbyxor/byxor helst jeans eller något "slittåligt"
* upplandningsbara batterier till min kamera=)

Denna månad tänker jag faktiskt spara lite=) Louise kom med en super idè om hur vi ska fira vårat sommarlov<3 Ser verkligen ifram emot detta och hoppas det sker=)

Nu är det bara 3/4 dagar kvar till konfan, gud vad skönt! Visserligen har jag haft en trevlig stund de gånger vi träffats men aldrig riktigt SÅ kul =) Men ändå, Toveh`s och Gabbe`s häftiga disskutioner eller thomas sjuka skämt. Eller varför inte Davids egna verison av "disco dans"

Louise och jag satt och snakade minnen ikväll...både goda och dåliga. Det var så roligt att kunna säga "men minns du ***** och gud vad snygg han va!" eller "minns du när vi ********" denna kväll betydde så mycket Louise<3

Satt och tittade på Akutmottagningen tv4 fakta och ja det kom in ett band. 67 Speciel och de ju fan grymt bra! Älskade deras musik från första början, där ser man ;P

Ja ni får ett smakprov så är det sängen som gäller för mig nu=)

Dagens +: Jag ligger inte efter i någonting! Endast en NO-uppgift att lämna in och ändå har jag varit borta så mycket=) Blir fan stolt över mig själv, visserligen har jag spanska prov på måndag men det klarar jag galant=) (haha om man ändå hade självförtroende)




Försök att inte bry er om videon och lyssna på låten...vad tycker ni?

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0