Oj då!

Insåg hur länge sedan det var jag la ner tid och skrev i bloggen:S *skäms*
Aja nu ska jag då skriva minst en gång om dagen .....tror jag i alla fall.....ska försöka.
Är tillbaka till skolan och det känns riktigt SKÖNT eller ja sexuellkunskapen på NO:n är väl inte det roligaste men i alla fall.
Såklart har man dragit på sig ännu en förkylning nu när man trodde man började bli "frisk".
Denna gång tror jag det är halsen som är värst utsatt. Men då är det tur att det finns glss;P
Har fått en ny "favorit" glass. Hemglass Sorbella, åhh vad jag älskar den.
image19
Vi köpte Iskalla favoriter i går och halva påsen har jag nog snart ätit ur det är typ det enda jag äter, glass. Sorbella är den "randiga glassen typ".

I Lördags var jag på dop, så fint. Tack Louise m. Fam att jag fick komma=)

Nej nu ska jag lägga lite pussel innan det blir läxor;P

Ciao, Kram<3!


Kommentarer
Postat av: :)

Äh, Det var väll ingenting, Det skulle vart så tråkigt utan dig...

2008-05-14 @ 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0