Nu är det över...=(

Kommer saknar alla. Speciellt Tovehs och Gabriels diskussioner, Thomas "sjuka" skämt och Davids discodans...

Ja då blev man konfirmerad idag då och jag kan inte påstå att det var lätt när man hade Thomas och David bakom sig. Det gick väl relativt bra förutom min och Lollos skrattattack när det var dags för välsignelsen och "scenskräcken" som jag har. Men men.... Blev mat med tårta med släktingar hemma sedan..Det bästa hade ju varit att ifra med Louise men som sagt var jag glad att det dök upp några=P Fick pengar i konfa present och blommor men det var ju det jag ville ha;P

Men gud troode aldrig jag skulle sakna det så mycket jag slår vad om att jag kommer gråta innan kvällen är slut...=(

Lollo: *fniss fniss*
Jag: *fniss fniss* ockej men tänk på något allvarligt
(i bakgrunden: .....välsigna dig.....)
Lollo: *fniss* *djupa andetag* Tänk på de stakars barnen i Afrika
Jag och Lollo: *fniss fniss*

Och det där hände vid ALTARRINGEN fan va jag skämdes;P

Har i alla fall anmält mig till Rock of Moc och som konfa assistent.

Innan dagen var slut så skulle vi göra någon typ av ring kram eller vad det nu var. Såg käkligt komiskt ut måste jag säga men men.

Linus: Kan man inte få en riktig kram av NÅGON?

Blir väl kanske en liten återträff vid Roc of Moc senare men nu bör jag återgå till spanskan

Kram<3

-Louise du betyder allt(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0