Nej morfar, Du får inte lämna mig!

Ucsh. Sitter här och väntar på "besked" från mamma.    Vaknade om att hon sprang runt här hemma och ropade att pappa (som jobbat natt) skulle komma och ta Anton för Morfar hade ringt och var dålig i hjärtat =/. Jag verkligen hatar sådant.


Och det blir itne bättre av att jag sitter och läser Louises blogg. Får så dåligt samvete när jag lovad att ringa upp men  glömde bort det totalt efter "shopping" rundan. Louise läser du detta, jag älskar dig och jag skämn. Jag vet att jag lovade, men jag glömde totalt bort...Förlåt<3<3

Mysfaktorn var hög här hemma så jordgubbar och vattenmelon hade inhanlats, äter ju inget "onttigt". Så hade vi hyrt film som vi låg i soffan och tittade på. Irene Huss Nattrond var faktiskt förvånatsvärt bra men man trodde ju att det skulle utspela sig på ett stort sjukhus men icke sa nicke, på ett itet privatsjukhus....

Var ute och gick igår också. Över 13500 steg. Gick ca 6 kilometer för att lämna ett par jävla solglasögon till lillsyrran men då hoppas jag hon respekterar mig här nu...=) Sedan fick jag en överraskning när det visade dig att sträckan jag gått som jag trott är 4,5 km visar sig vara över 5. Kanske inte låter mycket men tänk er ca 600 m varjedag i tio dar, det är 6 km mer än vad det engentligen skulle varit =P

Kram<3

-Du vet att jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Det gör inget, det var inte så jag menade<3 Stackare varför ska allt hända dig?! Älskar dig1<33

2008-05-30 @ 14:49:31
Postat av: Louise

Det gör inget, det var inte så jag menade<3 Stackare varför ska allt hända dig?! Älskar dig1<33

2008-05-30 @ 14:50:14
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt väder!

2008-05-31 @ 12:07:02
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0