Jag orkar inte mer!

Allt är för jävligt. (Gillar inte att svära men men). Har duchat och sitter här med pyjamas och snackar med Louise och Fredrika<3 Jag älskar er båda! Allt är för jävligt. Det är jobbigt hemma och så har det hänt fler saker som jag inte tänker nämna på bloggen....Mamma kom in till mig och frågade vad som hänt och tårar bara rann neerförmina kinder hemma, det enda jag sa var "Skjuts mig till Säter, jag behöverLouise" Och sagt och gjort nu sitter jag här och har gråtit och gråtit....Fredrika och Louise ni är det bästa stödet!<3

Nej vill bara att nian rinner iväg nu så jag får börja på gymnasiet. Louise och jag funderar på OP i sundbyberg, dock ett specieltutformat program som finns i U-sala och Sundbyberg men det lutar åt S-berg. Jaja i alla fall!

LOUSIE OCH FREDRIKA HADE NI INTE FUNNITS I DENNA STUND VET JAG INTE HUR JAG KLARAT MIG. TACK!

Louise älskar dig av hela mitt hjärta<3<3<3(Du fanns där när jag mådde som sämst, det är tack vare dig jag lever!<3)

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dig med

2008-05-18 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0