Jag hann med...

...typ hälften av de saker jag skulle göra.

* överraska mamma med att ha städat=) (för ovanligheternas skull...)
*ringa underbara Louise för att skvallra lite;P
*Gjort klart uppsatsen om försurning
* Gjort dagens spanska läxa efterssom jag hade feber igår och orkade då inte göra den
* Läsa till SO.provet jag ha imon om Franska Revolutionen
*Duchat
*Städat kaninburen
*Se Grey`s Anatomy
*Se barnmorskorna på SVT Play
* Säga "du är den allra bästa" till Louise

Jag GLÖMDE nämna de sista orden till LOuise fastän vi pratade två gånger men jag säger det väl här då för jag vet att hon läser: DU ÄR DEN ALLRA BÄSTA <3<3<3<3<3<3


Spanskan måste jag få hjälp med, jag fattar verkligen ingenting :O
Uppsatsen om försurningen får jag ta tag i imorgon efter att jag har:
* gått i skolan till fyra
* Haft konfirmations träff
* Städat kaninburen
*Städat rummet
* Andats Andats....osv osv osv....

Nej då men jag pallar fn inge mera det är så jobbigt. Visserligen kan jag inte rå för att jag har varit sjuk och legat på sjukhus och så men ändå.......JAG BLIR GALEN

Får sällskap av Louise imon på skolan då hon är förkyld såsom jag så ingen av oss ska göra konditionstestet. Det kan ju typ vara livsfarligt eller ja....typ i alla fall....

Nej nu ska jag läsa So:n en sista gång, skicka ett SMS till Louise och se BArnmorskorna inna jag kryper till kojs. Har trots allt sovmorgon imorgon...

Ciao<3

- Louise Jag älskar dig! 4-ever end ever(L)
image22


Kommentarer
Postat av: Lina D

jag kanske kan hjälpa dig med spanskan på msn elr ngt, gillar faktiskt spanska ;) om du fortfarande behöver hjälp så finns jag här iaf. :)

(tror att bloggadressen stämmer, men är inte 100.. ;) )

2008-05-16 @ 18:18:59
URL: http://livetenligtlina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0