Jag borde inte

men jag kan inte slita mig.
Älskar att "blogga" visserligen är jag inte bra på att skriva intressanta saker mm men det är ändå så kul:)
Har en lång lista på allt som borde ha gjort:s innan kvällen är slut, även om man är sjuk får man inte ligga på latsidan.

* överaska mamma med att ha städat =) (för ovanlighetens skull...)
* ringt underbara Louise för att skvallra lite ;P
* Gjort klart uppsatsen om försurning
* Gjort dagens spanskaläxa efterssom jag hade feber i går orkade jag inte göra den.
* Läsa till SO- provet imon som jag har om Franska revolutionen
* Duchat
* Städat kaninburen
* Se Grey`s Anatomy
* Se Barnmorskorna på SVT Play
* Säga "du är den allra bästa" till Louise

Gud, jag sakanr henne riktigt. Vi ahr settat riktigt tajt men opå slutet har jag verit sjuk och massa annat har hänt, jag vill att det ska bli så igen =( Men Men jag älskar ju henne det är ju det viktigaste

Nej nu borde jag nog återgå till städningen det står inte på förräns mamma är hemma så

Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, du är bäst! Älskar dig

2008-05-14 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0