Inköp och fan va glad jag är!

Var och handlade med mamma idag. Tog sin tid men det var skönt att kunna prata. Har aldrig riktigt känt så förut men jag vet att jag kan nu. Pratade om samma sak typ hela tiden....Hade även ett intressant samtal med Louise och jag blev riktigt förvånad må jag säga!

Tydligen får man inte längre ha en bästavän verkar det som...hmm det är väl i alla fall upp till var och en? Herregud såklart jag ser Louise som min bästa vän. Hon var där när jag berättade att jag mådde dåligt och backade inte utan stod framför mig och sa att allt skulle fixa sig. Hon var den som fanns där och erbjöd mig hjälp redan från första början. Hon var och är den som alltid frågar hur jag mår och så mycket vi varit med om tillsammans som inte kan göra något annat än stärka oss. Tänk när jag låg på sjukhuset i Stockholm och hade ingen förälder, ingen släkting. Det enda jag gjorde var att ligga i en säng. Det var hon som sprang och hämtade vatten när jag var törstig och det var hon som ringde på den röda "signal" knappen när jag hade så ont att jag inte kunde röra mig. Man får ha en BÄSTA vän. Det har alla rätt till, men det finns ingenting som säger att de andra är mindre värda för det!

Åhh jag blir så trött på det här nu. Men nu är det jag som tänker ställa upp till Louise. Hon har alltid funnits där för mig och nu tänker jag finns där för henne. Och det som jag inte tänker nämna här verkar lösa sig. Mamma ska ringa till mentorn på Måndag och berätta hur det ligger till och jag tänker visa mig i skolan. För jag är starkare nu än någonsin och efter allt Louise berättade är jag så jävla sugen på att visa det!

 Handlade lite med mamma på Maxi idag köpte faktiskt denna unedrbara ansiktscreme. "Face Life LdB vitamin facecreme" den i mitten. Doftar underbart så det återstår att se hur den fungerar=)


Igår införskaffade jag en bok där jag kan skriva vad jag vill om och den har redan fyllts med en hel del skit men det är jag glad för. För nu har jag någonstans där jag kan skriva ner allt jag kännr om hur jag mår mm. Är så jävla glad för en sketen bok med marshmellows på;P

Och på Söndag konfirmeras jag=) Glad att det är över, Louise utan dig hade jag aldrig pallat =P

Jag är glad att ni finns här för mig<3 Lina dina ord betyder grymt mkt det gör hela du!<3
Louise du är så stark tjejen och jag är så jävla stolt över dig. Du har en speciell plats i hjärtat och det vet du<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar dig med!<3 Du är starkast och det vet du:P

2008-05-24 @ 09:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0