Imorgon

Imorfon blir det skolan för mig=P eller ja inte riktigt skolan men vi ska till mediahuset i Falun men med klassen. Mamm ahade tydligen ringt och pratat med min mentor om hur läget var mm och han förstod. VAr visserligen lite jutt på att mamma gjort det utan min vetskap men ändå, detkänns bra nu i alla fall....

Louise, du måste följa med imorgon, jag klarar inte det utan dig<3

Hände en liten läskig grej imorse. Syrran kom ner för att väcka mig och jag har en lampa bredvid sängen med en plastskärm och tydligen hade jag i sömnen puttat till den där plast skärmen så den låg över lampan och glödde. Och det stank plast som fan i rummet och det var som mamma sa att det var tur att Mathilda kom dit annars vet man inte vad som kunde ha hänt...=/

Nej nu hoppas jag Louise tar och ringer sedan blir det kväller för mig. Som jag nämnde tidigare är jag konstant trött=/

Kram<3

- Louise, du betyder så mycket jag klarar det inte utan dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0