Gud!

Jag trodde jag stod ensam, men ni finns här precis runt hörnet och det älskar jag er för<3

(Ni vet vilka ni är!<3)

Jag är glad att något "gott" äntligen inträffar i mitt liv ;P
Satt och kikade på melodifestivalen i väntan på att Andra Avenyn skulle börja på 24.
Och jag måste då säga det, vad har det blivit av den heliga melodifestivalen.

Min bedömning av kvällens låtar:

Monternegro: Man skulle ju gärna vilja veta vad han sjöng om men annars rätt okej
Israel:
Likadant här skulle man vilja veta vad låten handlar om och är det en kille eller en tjej som sjunger? Man orkar då inte lyssna längre än en minut innan det skaver i öronen....
Estland:
Ett sådant här spektakel då man funderar om de verkligen tar detta på allvar? Hallå, programmet vänder sig inte endast till barn under 3 år!
Moldavien:
Även om jag inte tillhör detta land skäms jag. En kvinna på 40+ går runt och sjunger med sin falska stämma samtidigt dom hon sitter och kramar en nallbjörn...?:S
San Marino:
Även fast man inte förstod vad de sjöng om var det ganska behagligt att lyssna på det jag inte förstod var varför en kvinna återigen 40+ dansade runt som en (fjant/tönt) på scenen
Belgien: Å
hh var tvungen att byta kanal stod inte ut med denna människa!
Azerbadjzan:
Kvällens första låt som verkligen gick hem hos mig, klar favorit!
Slovenien:
Lite Helena Paparizo stil, okej men vet inte om jag skulle sätta den på top tio listan....
Norge:
Kära grannland...detta har ni lyckats med!
Polen:
Refrängerna..okej...verserna...ge mig hörselkåpor
Irland:
Men snälla människor VÄX UPP! Visserligen ska det vara underhållning för hela familjen men ändå?
Andorra:
Ganska bra om man endast lyssnar på låten så..helt okej
Bosninen:
Låten är helt okej endast om man slipper människorna på scenen
Armenien:
Orkar inte ens bry mig tröttnar efter 30 sekunder MAX
Holland:
En favorit hamnar nog på femteplatsen än så länge riktigt bra
Finland:
VAd är det med er och eran musiksmak? "Monsterrock" IGEN? (OBS! Ta inte illa upp Matti)
Rumänien:
För klassisk, opera aktig om ni fattar...Men balladerna gick ju hem förra året så varför inte i år?
Ryssland:
Vet inte vad jag ska säga...det är svårt. Sångaren likar till viss del unerbara Max vilket är ett +
Grekland:
Nja...man ska ju orka lyssna på den flera gånger...

Men ni är välkomna att gissa vilket land jag hoppas vinner! (en ledtråd...MAX!)

Jag är inte den typen som ger upp men nu gör jag fan snart det......






Kommentarer
Postat av: Lina D

Ge inte upp, det låter inte som en bra idé!
Ryssland klart bäst hittills! Dima Bilan är asbra ju :) Och lite snygg också, men förra gången han var med var låten bättre och han snyggare ;)

Ha det bra, kramar

2008-05-21 @ 20:01:13
URL: http://livetenligtlina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0