Granatäpple

Har fått en ny "favoritsmak" bland alla dessa LOKA och Ramlösa. Nämligen Ramlösa Granatäpple. Så god, och ni ska veta att jag är en stor konsument av mineralvatten i alla dess former, är nästan som typ en drog för mig, bara måste ha det. Men nu när jag inte kunde somna och var törstig unade jag mig en sån där glasflaska med den underbara drycken i=)

image23



10 i topp listan på smaker! (gäller LOKA och Ramlösa)
1.Ramlösa Granatäpple
2. LOKA Likes Asia med Hallon och Litchi
3. Ramlösa Jordgubb och Lime
4. LOKA Apelsin och Havtorn
5. LOKA Citron
6. Ramlösa Citrus
7 RAmlösa Blåbär
8. LOKA Hallon med Grape
9. Ramlösa Päron Och Citronmeliss
10. LOKA Fläder och Citron


Efter nyårsafton tog jag steget och slutade med bland annat godis, dricka, och chips samt nötter. JAg började även motionera medelmåttligt och på en och en halv månad tappade jag nästan tio kilo! Idag trivs jag mer med mig skälv än vad jag gjorde för ett år sedan men jag är ännu inte helt nöjd. Att kläder passar och storlekarna nu är för stora gör en bara glad och hoppet om att kunna tappa yttligare tio kilo finns där, man kan bara man vill.

GODNATT!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, alla smaker är goda! Men jag håller med att granatäpple är en favorit:P Kramar

2008-05-15 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0