Film & Bakning

Åhh jag gråter lika mycket var gång jag ser filmen, Ladder 49! Går på kanal9 just nu och jag sitter här och storbölar, allvarligt människor! Det finns något som heter känslor ;P
image34
Men ni som läser, har ni set den? Vad tycker ni om den?

Ikväll har jag varit så duktig (pigg) och bakat lite choklad muffins. Var så grymt sugen. Men när de var färdiga och jag skulle ta en ångrade jag mig. Jag ville inte alls äta den, jag vill ju bli smal!

Här kommer receptet i alla fall (är kanongott)

Elaka gubbens muffins

2 ägg
3dl socker

vispas i hop till en porös vit smet. Tillsätt:

1tsk vaniljsocker
1 krm salt
3 msk kakao
1 ½ dl vetemjöl
100 g smält smör/ margarin

sätt sedan in de i ugnen på 160c i 30 min så vips har du ett par perfekta muffins=)

De ska vara kladdiga så känn efter med jämna mellanrum. Så goda!

image35

Aja det var allt från mig!

Kram<3

- ännu inget svar från "yttrevärlden"

Kommentarer
Postat av: caroline

du är inte tjock !!!

tänk inte så för dt är du inte! :)

krampå dig

2008-05-20 @ 14:13:58
URL: http://caaroliiiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0