FAN!

Såklart har jag inte med mig papperet till försurningsuppgiften hem! Och så upptäcker jag
att jag har ett läxförhör på slöjden som jag inte läst någonting alls till imorgon!

JAG PALLAR INGE MERA!

Ni behöver inte läsa men jag måste få skriva.
Jag orkar inge mera, jag pallar fan inge mera. Det blir för mycket. Jag mår tillräckligt dåligt. Jag hade en period i mitt liv förra våren då allt var upp och ner. Jag åt och jag åt (jag helt enkelt tröst åt) och låg i min säng och glodde på TV:N. Jag var deprimerad. Jag grät för minsta lilla, skar mig (hade tur och fick inga stora ärr) skrev självmordsbrev mm. Jag ville inte leva mera. Jag halkade efter nåfot grymt och allt var en enda röra. Jag hamnade efter grymt mycket i skolan men jag klarade mig "betygsmässigt". Sommar lovet kom och jag trodde 8:an skulle bli bättre. Men det blev det inte.
Under jul och nyår tröttnade jag på att var tjock. Jag bestämade mig och jag gick ner 10 kilo. Jag blev å må bättr, kände mig vakrare, fast inte helt nöjd och livet var på topp. Men jag blev sjuk och opererad. Ända sen den dag jag blev opererad har jag avrit tillbaka på samma punkt att jag inte orkar mera. Jag har inte gått upp utan gått ner yttligare femkilo i vikt men mår jag bättre för det? NEJ! Jag mår så dåligt att jag vet inte var jag vill. Jag känner mig ensam för jag vet att min egen ljusspridare Louise själv inte har det lätt och jag tänker inte blanda in henne. Jag har ingen jag kan prata med. Ingen jag kan gråta ut hos....Jag är inte den typen som kan låtsas att allt är frid och fröjd det är inte jag. Och jag är den känslosamma typen det vet jag men det kan jag inte göra något år men jag är inte knäpp i huvudet för det! Och jag vägrar bli sedd så. En sann vän dömer inte och tar en för den man är och lever med det och det är du Louise. Du säger aldrig till mig saker såsom "du är *'*****" Men vill man göra det varsågod men varje människa är inte perfekt. Inte du, inte jag, ingen är perfekt! Man kna inte begära en människa att ändra på sig. Jag vill bara att skiten ska ta slut, jag vill bara härifrån! Fortsätter det som det håller på nu då orkar jag inte länge till..............

Louise ängeln i mitt liv, utan dig hade jag inte funnits här! Anton jag Älskar dig av hela mitt hjärta...<3

Hej Då

Kommentarer
Postat av: CAROLINE ;)

ja jag delar reklam det är inte så bra betalt tycker jag! :) vad tycker du ? kram :)

hoppas det blir bättre.

2008-05-18 @ 20:21:27
URL: http://caaroliiiiinee.blogg.se
Postat av: Louise

Hej gumman, kom till mig om du känner för dig, du ska inte känna att det är ditt fel, för det är det inte! Jag tycker att personen som gjorde det här borde be om ursäkt, men med hennees hjärta lär det väll aldrig hända, du ska inte klandra dig själv! Jag älskar dig och det vet du, om du känner för att komma hit,kom hit då, tveka inte! Du kan ringa dygnet runt, telefonen ligger altid vid mitt nattdugsbod. ring när som helst, jag svarar. Prata med mig gumman, du kan belasta det på mig, för jag vet att du skulle gjort samma sak. Kramar och pussar, JAG ÄLSKAR DIG!

2008-05-18 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0