Efter igen....

Kommer jag någonsin komma ikapp med allt jag har att göra. Jag menar det skulle behövas 48 timmar om dygnet istället för 24 och skolan skulle behöva hålla på i typ 10 timmar samt ha sängar som man kunde "relaxa" lite i....


Huvudvärken dånar och jag måste skriva klart uppsatsen om försurningen.döhhhhh.
Jag hatar det. Jag som bestämde mig för att göra en intressant blogg där jag inte endast skrev om mitt vardagsliv, hur går det? Jo åt h*vete. Jag menar skulle en blogg ha kriterier skulle jag inte uppfylla många utav dom.
Men jaja...fattar inte varför jag sitter här när jag har mkt kvar att göra innan det är läggdags för mig. Kan lova att det tar nog minst en och en halv timmer och då är klockan halv ett jippie!!!

JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0