Dom bästa jag har

Nu börjar det dra ihop sig..Vem vinner och vilka försvinner och måste kvala? Det är den STORA frågan=P

Ja ni nu är det inte lång tid kvar endast 10 minuter.
Hur tror ni det går då? Själv tror jag inte så mycket på Perellis låt men men två kanske.... Sist hon var med och tävlade hette hon ju Nilsson.
Aja även om ni vill eller inte (det är trots allt min blogg ;P) så får ni min tio-i-top lista;P

1. Mathew Simons - Danmark
2. Charlotte Perelli - Sverige
3. Euroband - Island
4. Elnur & Samir - Azerbadjan
5. Dima Bilan - Ryssland
6. Kalomira - Grekland
7. Maria Haukaas Storeng - Hold on, be strong
8. Siroshu? - Ukraina
9. Nico & Vlad - Rumänien
10. Andy Abrham - Storbrittaninen

Nej nu är det en minut kvar=P Spännande....

Nej nu slog hon om till 20 hare bra alla vänner ! <3

Ciao<3
Uppdatering: Fan va smart man är då, det börjar inte förrän om en timme=P

Glömde nämna att de BÄSTA jag här är dom som aldrug sviker.
-Louise, Lina, Anton (om Anton nu räknas!=P)
- Fredrika görde din nyhet kanonkul verkligen=P Grattis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0