Det var kul :D

Det lägret som jag trodde skulle bli så tråkigt blev så underbart roligt! Besöket av tysken som BARA skulle bli jobbigt blev underbart! LIVET LEKER! :D och jag är glad att jag har dig Louise vid min sida!


Veckan/or har gått utan att jag skrivit något :/ men när min tyska vän varit här har jag inte haft tid att skriva när det gäller att "underhålla" henne 58 timmar om dygnet:P
Men nu är jag tillbaka:D
Har varit på Konfirmations läger hela tisdagen, skulle egentligen varit där tills onsdagen/igår men det är en histori för sig:)
Hade så kul! Det var disco på kvällen och första halvtimman var man så feg att man bara satt men sedan då rockade vi då ta me F*n loss:D Fanns en enda snygg kille! EN ENDA! Och han var från Jämtland typ.... Men han skämde jag ju så klart ut mig för så det spela i alla fall ingen roll!

Lyssnade på mp-3 spelaren upp till rättvik och lyssnade på hon Reginas? låt typ Rainbow star! Och hon sjunger typ en mening med " don`t let anybody take the smile of your face...." och jag har bestämt mig det tänker jag inte! Jag är jag och man kan inte förändra allt.....speciellt inte bara på en natt och vilken idè är det att gå och älta allt det gammla?

Jag är glad att jag har dig Louise vid min sida! Älskar dig mest av allt och alla! <3 Du är min "syster"!
Vad ska man hitta på idag då? Några förslag!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej sötnos! Vet ej vad vi ska hitta på i dag det är jöätte svårt!

2008-05-01 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0