Det gick!

Jag kan inte fatta det själv! Det gick för en gångs skull att prata med mamma. Visserligen är det skönt att kunna men den enda jag vill ha är Louise. Jag har märkt att jag och Louise är lika men ändå olika.....vilket är bra.

Nu är jag i alla fall hemma. Fick ont i magen igen så pappa kom och hämtade mig strax efter sju. Somnade om hemma eftersom jag då sovit typ 2½ 3 timmar så jag har sovit till klockan ett, bravo*not*

Idag är det mycket som ska göras:

* Uppsatsen om försurning
* Städa kaninburen
* Dela ut reklam
* Fixa med nån So uppgift som kan ge högre betyg
* Engelska diary
* Samt spanskan....

Som det ser ut blir det en dag ängnad åt pluggning, ska ta mig i kragen och ringa Louise en snabbis åå om jag hinner ( Louise tack för igår du var ett enormt stöd!)

Satt uppe igår och pratade med Freddan och Louise och vi alla skrattade.
Tänker inte gå in på om vad vi pratade om men fyfan va kul jag hade. Lite tråkigheter var det å
men der är "smällar" man får ta.

Imorgon bär det av till Haga, ser inte fram emot det. Hade hellre varit i skolan och pluggat för jag vet att det inte är något jag tänker söka till men men.
Tisdag är det tandläkaren som gäller. Ska laga nåt litet hål på båda sidor så det blir nog inte att jag kommer tillbaka till skolan i alla fall. Sovmorgon får jag också för vi skulle på bio med skolan och då måste jag gå ifrån mitt i och det har jag ingen större lust med.
Onsdag ska jag och Louise få sitta i cafèterian JIPPIE!=)
Torsdag e det hemstudiedag
och Fredag Falukalaset med min älskade ängel!<3

Blir väl att åka in till borlänge oxå i veckan, får lön på tisdag. Man känner sig så vuxen när man kan säga att man får lön och inte månadspeng mm men jag vill inte vara vuxen.



4-ever and ever

Haha hittade lite gamla bilder som jag måste få lägga upp:



Har nog aldrig skrattat så mycket!=)=)
-Hanna jag hittade ÄNTLIGEN en bild på dig, så fin så!<3

Sen har jag glömt! (bättre sent än aldrig)

Angelica och Jhonny 24/4 2007 I år tillsammans<3
så söta så
image30

(OBS! Jag har deras godkännande)


Ja det var väl allt för mig så länge, dags att ta itu med listan min nu då.....
Sen så vet jag inte varför texten blev så stor i förra inlägget:S

Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0