Äntligen...!

Äntligen är jag klar med mitt andra 1000 bitars puzzel. Åhh det är så roligt. Visserligen saknades det 13 bitar från det förra och fyra från detta men ändå. Och på det andra fick jag hjälp av underbara Louise
Puzzlen jag älskar att lägga är skapade av Jan Van Haasteren.

image20 image21

Nu syndes det dock inte så bra men det är på ett sjukhus T.V en fotbollspaln och T.H ett sjukhus.
Ska till och lägga något med en massa motorcyklar från samma illustratör(kallar då jag det ;P)
Nån mer än jag som älskaratt lägga puzzel?

Snälla ni! Botemedel mot förkylningar, feber hosta, halsont? SNÄLLA! jag HATAR det;)

Saknar Louise! Älskar dig!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: den är riktigt bra, men nu har ja fastnar för brolles nya låt åxå, de är hon. hört den? :) spelar nu sönder dom låtarna, så ja har väl snart tröttnat:P haha

2008-05-14 @ 16:45:44
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0