Ännu en dag...

Idag var jag lika duktig och tog samma runda igen på 4,5 km. Men idag hade jag lillbrosan med mig i vagnen så det tog 5 minuter längre men men. Det var jobbigt att skjuta den där j***** vagnen i backarna. Så idag har jag varit duktig. Känns då som det.

Något som jag skulle vilja prova på är Yoga, det ska ju vara så "skönt". Men vad vet jag som aldrig provar.
Syrran försökte visa hur de lärt sig att meditera i klassen och jag kan lova er, gud vad roligt jag hade. Jag skrattade så tårarna rann, se henne sitta där med slutna ögon och upprepa orden "tänk på vitt, tänk på vitt josse" och jag kan lova er jag trodde jag skulle dö av skratt.



Nej nu blir det lite Greys Anatomy och ja jag vet att det redan är slut men man är väl smart ;P (videoband)

Kram<3

Steg: 10 714 =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0