Vad vill jag bli?

Var det bågon som orkade läsa det osammanhängande blogginlägget igår? Trodde inte det heller =p


Blev en tur runt i Gustafs igår kväll vid halv ett tiden...Louise och jag bestämde oss för att gå ut och gå och snacka om allt mellan himmel och jord...sånt som man har bästa vänner till...de lyssnar de förstår man lyssnar man förstår...en gråter den andre tröstar...den andre gråter man tröstar...

Promenaden blev längre än vi trodde och slutade klockan halv två hos min morbror...Både jag och Louise var nog övertrötta och måsse illa och när vi ändå passerade min morbros hus passade vi på och se om han var hemma för att få dricka ett varsit glas vatten och visst var han det och upper var han också...dock inte ensam utan med Anders (på tillfälligt besök från australien) vi knackade på och gav oss in för att säga hej..ett hej som varade i en en och en halv timme...men vi hade roligt fastän vi var trötta....Var roligt att sitta och prata med en "full" morbror och en Anders som var någorlunda klar i huvudet...Fick då höra att LEif skulle lägga in ett gott ord för mig när det gäller flytten och skolan i Uppsala=P *Hoppas*




Fastän jag plockae 7 olika sorters blommor blev det ingen "dröm" lycka....=/

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0