Midsommar!

Jag älskar midsommar!

Nu har äntligen de där 72 dagarna gått sedan jag skrev Midsommaren sist...
Dagen har varit super.... Grillat har vi gjort och jordgubbarna är kvar än=)
Ringdans blev det ingen i år, hmm ska jag syra eller ska jag låtsas som ingeting =/ Men det är ju det Midsommaren går ut på eller hur? Vem vet...klockan är ännu inte mycket kanske man ska fixa sin egen majstång och dra med Underbara Louise ut på en sväng =P

Har varit och plockat blommor så jag kan drömma om en underbar prins i nat...hmm vem kan det vara? =P

Tog lite kort som ska läggas upp här....



Min Midsommar "Outfit"

Vita "piratbyxor" ( Ica Maxi  149 kr)
Rosa Tunika         ( Wear It 199 kr)
LjusRosa Kofta    ( Gina Tricot 99kr)
Cremefärgade ballerina ( Skohuset 249 kr)
Mintgrönt Armband         (Bulgarien 15 kr)
Svart Bälte                        ( Ge-Kås 40 kr)
Fjärilformat halsband    ( Ur och Penn 79 kr)




Louises Midsommar "outfit"

Jeansshorts (Ge-Kås 99kr)
Persikafärgadtröja med tryck ( Ge-Kås 19,90 kr)
Svart stickad kofta (Ge-Kås 99kr)
Svarta textilskor    ( Ica Maxi 79kr)
Svart "Bag"            (Ge-Kås 89 Kr)




Antons Midsommar "Outfit"

Rutig färgglad skjorta (Kapphal 79 kr)
Beiga långbyxor            ( Ge-Kås 69 kr)
Begia Sandaler             ( Ärvda av kusin)


Har haft en underbar MidsommarAfton och tack Louise för du gjorde den så speicell!


- Jimmy Tack för att du finns, du är bland det bästa som hänt mig Älskar Dig Vännen Min <3
- Louise Älskar dig av hela mitt hjärta, du är min bästa kompis det ska du veta....vill ha med dig hela mitt liv<3

Hoppas ni andra har haft en lika underbar midsommar som jag=)

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Detsamma vännen :) <3 Vacker du är på kortet :)

2008-06-21 @ 17:45:59
URL: http://jimmymellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0