Jag längtar!

Jag blir alltid så "överspelt" när det är så nära att åka någonstans.
Kan inte förstå att det är endast 6 timmar (!) tills vi börjar vår färd =) Om om loppet inom 13 timmar kommer jag gå inne på mitt paradis Ge-Kås! Har i alla fall gjort en "inköpslista" så nu är den färdig.

* Underkläder (ett måste då det är halva priset på bhar trosor strumpor mm)
* Toppar... medans jag minskat lite så har jag inte varit pigg på att köpa överdelar utan har mest köpt byxor men nu får det bli att jag köper mig ett par snygga linnen mm.
* Hårnålar, tofsar, borstar lika här halva priset..
* Spel, sällskapsspel det som står först på listan är "Med andra ord"
* Filmer alltid lika billigt. Tror det var förra året då jag tänkte köpa "I hennes skor" den kostade då 89 kroner. Jag la den i vagnen och gick bort till nästa hylla. JA då kunde man få den OCH " Den där Mary" för 79 kronor...vad tror ni man gjorde?

Kommer nog lägga upp lite bilder på vad jag handlat med lite prisexempel när jag är hemkommen....


Är det någon, någon som har en förklaring om hur man mobilbloggar....?
FAttar ingenting och skulle vara kul att hålla bloggen i liv fastän jag inte är hemma....

Men det ska bli skönt att komma hemmifrån. Tänk att få tillbringa en helg nära havet, 500 m till golfen med världens bästa vän? Hur underbart är inte det? Nu ska jag verkligen passa på att njuta till max det kan ju inte gå dålifgt i alla fall då brosan på tre år inte ska med, nej han får stanna hemma med pappan sin. Men tänk då er när 4 köpsugna tjejer anläder till Ge-Kås imorgon då, fan va gött det ska bli=)


Tänkte inte sova något nu ikväll då jag ska väcka mamma halv 2, packa bilen, tvätta ett par maskiner ojojoj vad jag har att göra. MEn det blir nog inte svårt att hålla sig vaken tillsammans med mamma då vi får ha en liten underhållare i bilen, gissa vad? Jo en GPS, syrran hade lyssnat på den som talar relativit högt "om tvåhundra meter sväng vänster, om 50 meter blinka till vänster" så svårt blire nog inte...

Nej nu ska jag packa klart...hare gött i helgen alla trevliga vänner!

Kramar<3

Kommentarer
Postat av: sabina

Yes!

jag gör mina själv =)

Tack så mycket!!

2008-06-12 @ 21:42:34
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, visste inte hur jag skulle svara så de får bli så här :) ja jag går på cultus i uppsala, skolan är grym, justnu är vi bara 4 klasser men kommer 2 till till hösten. mycket pluggande/prov och lärorik. har för mig att i sundbyberg är inriktningen hälsa&friskvård. så de är bara uppsala som har akutsjukvård&räddningstjänst vad jag vet iallafall :)



kram

2008-06-13 @ 00:17:13
URL: http://lindamikaela.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fusk! Vill osse till Ge-Kås o shoppa loss.. Hoppas du hittar mycket fint!

2008-06-13 @ 15:54:42
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0