Jag Älskar!

Att vara ute och gå. (förutom idag då jag var kissnödig hel väääägen, 5 km.) Speciellt när jag kommer till den "väg" där just ingen bor så jag kan poppa Rix Fm i Lurarna och sjunga med, hur falskt och illa det än låter. JAg älskar det. Något jag däremot inte gillar ät att stöta på sura människor. Man klistrar på ett leende och säger Hej och vad gör de? Jo de vänder bort huvudet med en sur min, hallå var tog vänligheten hos folk vägen?


Blev så stolt över mig själv, jag klarade provet och spanskan denna termin *ler*. Okej, vad är det med det tänker många men för min del ja då är det stort.


Ja då blir det sol och bad med klassen imorgon då, i dammsjön. Blir roligt, vet inte om jag tänker bada så mycket blir väl mest att steka i solen=) Man kan ju hoppas Louise joinar en.

Nej då är det dags för sängen, känner mig faktiskt riktig trött nu!

KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0