Du slutar aldrig att överraska!

Var med familjen på syrrans fotbollsmatch där hon vanligtvis står i mål, likaså idag. Och Gissa vad. på en utspark sköt hon MÅL! Även fast jag bråkar den mesta vakna tiden med henne blev jag så oerhört stolt! Nu slapp de förlora, nu blev det åtminstonde oavgjort. Älskar dig Syrran!



Denna underbar varelsen kom även med en rolig förklaring idag. Om Sverige och Danmark spelar tex Fotboll eller hanboll blir det ju initsialerna Swe och Den om då sverige står först såsom jag skrivit blir det ju Sweden! Okej kanske inte jätte kul men åtminstonde lite.

Jag längtar tillbaka till de två veckorna i Augusti förra året. När vi var i Bulgarien. Doften av de många resturangerna, sången från de olika tillställningarna och doften av hav blandat med sockervadd. JAg längtar tillbaka till de oranga sofforna i lobbyn som jag tillbringade många timmar i när det för mig var för varmt ute. Jag längtar tillbaka till "promenaden" och alla småaffärer som försökte locka med det ena eller andra priset. Det var den tiden man kände sig lycklig. Efter ett par dagar sa man att man gick hem när man gick från familjen och till hotellet. Det var mitt hem. Och jag grät när planet lyfte och jag har fällt många tårar sedan vi hem kom och jag saknar det än idag. Det finns ingenting som kan beskriva känslan av att vara lycklig!

Det var mitt andra HEM för två underbara veckor.....


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0