Sommarkläder

Är det fler än jag som bara tittar efter sommarkläder? Blir helt galen på mig själv, jag menar det är April och det snöade för någon dag sedan så är det någon sommar att se fram emot?
Har i alla fall hittat lite kläder som jag helt enkelt måste ha.




Okej inte världens bästa bilder men ändå. Kläderna är från Ellos och de kostar inte skjortan så vi får väl se men som sagt är det Ge-Kås som gäller här först. De brukar ha så mycket otrloigt fina kläder till så billig peng.
Haha, tänk när vi var där för nått år sedan hade min syster köpt ett skärp/bälte på JC för 200 kr och mamma hade frågat henne om hon inte skulle vänta tills vi kom ner till Ge-Kås utifall de hade något liknande men nej hon skulle ha just det där skärpet/bältet. Och vad hittar vi när vi kommer ner. Jo exakt och då menar jag exakt likadant skärp för 29 kr ni kan ju gissa vilket humör hon blev på=P



Ja det var väl allt för mig. Puss<3







Kommentarer
Postat av: Pauliina

De linnet/blusen va shit fin :)

2008-04-11 @ 21:10:14
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0