Orkar inte....

...ibland kommer man till den punkten man bara inte orkar mer. Jag har nog fn nått den. Börjar grina för ingenting men det är för mycket allt det skolarbetet jag har att ta igen sen jag låg på sjukhuset*suck* Aja det är inget jag tänker sitta och klaga på här ialla fall...

Fick i alla fall en glad överrakning när grannen som stängt sin klädaffär hon hde kom med kassar fyllda av kläder från det danska märket PAS. Hon hade plockat ut de minsta storlekarna så de mesta kunde man ha, lite för stort det spelar ju ingen större roll eller hur?

Sen är det Anna Phil från början ikväll på tv4+ funderar på att börja banda alla avsnitt så har jag dem.
Konfirmation är det imorgon åå. *tröck* men men. Måste bara få in trosbekännelsen eller va fn det var i huvudet så CIAO!

-Louise mitt allt<3

Kommentarer
Postat av: nikita

hej , tack för din kommentar =)
är sånna kommentarer som gör det roligt att fortsätta blogga!!

2008-04-18 @ 20:53:06
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0