Om mig

Tänkte faktiskt tråka ut er med en lista om vem jag är, har inget bättre för mig...

Namn: Sandra Josefine Gabrielsson
Tilltalesnamn: Josse eller Jossan
Födelsedag: 10 Augusti
Hemstad: Gustafs om det ens räknas till att vara en "stad"
Ögonfärg: Klarblåa
Hårfärg: Brunt med ljusare slingor i
Längd: 168,5 cm
Höger/Vänsterhänt: Högerhänt
Värsta vana: Jag svär på tok för mycket
Stjärntecken: Lejon
Sko storlek: 38/39
Skor idag: ?
Skilda föräldrar: Nej
Svaghet: Många det...
Rädslor: Bli mördad, utnyttjad och sårad
Första jag tänker på när jag vaknar: "Jag hinner 5 minuter till"
Läggtider: Det vill ni inte veta!=P
Bästa minne från 2007: Bulgarien resan i Augusti

Favoriter:

Färg: Turkos
Mat: Sallad & Tacos
Sport: Långa promenader ( om detta ens räknas till sport)
Djur: Kaninen Kerstin
Glass: Ben & Jerry Cookie Dough
Godis: ----Kommer inte ihåg
Affär: H&M
Helgdag: Midsommar
Årstid: Sommar
RAdiostation: Rix FM
Parfym: Paris Hiltons "CanCan"

Vänner och Livet:

Vill jag bli när jag blir stor: Sjuksköterska/läkare eller reseledare
Hur vill du dö: HUR???
Vem av mina vänner är mest lik mig: Louise<3
Vem är högljudast: Ella!<3
Vem får dig mest att skratta: Jadu...
Vem har du känt längst: Emma<3
Vem är blygast: Svårt....
När grät du senast: Igår
Bästa känslan: Lycka och Kärlek/förelskelse
Värsta: Sårad/Sorg
Vill jag bo i framtiden: Haha Danmark! Nejdå men Borlänge kanske...

Har du någonsin varit?:

Varit kär: aaa
Blvit dissad: Jag är osäker:/
Rymt hemifrån: Nej
Skolkat: Nej
Sovit utomhus: Man har väl tältat:P
Gråtit i skolan: haha räknas idrotten? Ja!
Spytt i skolan: Som tur Nej, spyr typ aldrig
Velat bli modell: Nej faktiskt inte
Varit full: NEJ!
Ätit Sushi: Nej
Snattat: NEJ!

Jag:

Svär: För ofta
Sjunger bra: Vad vet jag =P
Dushar dagligen: Oftast
Kommer överens med mina föräldrar: Ja/nej
För dagbok: Det händer

This or That:

Pepsi(max)/Cola: Pepsi Max
McDonalds/BurgerKing: Mcdonalds
Singel eller gruppdejt: Singel
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/ Fisk: Kött
Tv/Film: Båda
Gitarr/Trummor: Gitarr
Adidas/Nike: Nike
Kakor/Paj: Paj

Liten inblick kanske det blir på hur jag är som person vad vet jag=P

Sen ska ni få ett smakprov på världens underbaraste låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0