"Men jag är ju tjej..."

" So you think you can dance" underhöll mig inte tillräckligt för att jag skulle sitta en timma framför det så det blev zappning mellan Tv:3`s Lyxfällan och SYTYCD.

Lillbrosan var ner på rummet för att hälsa på, eller ja rättare sagt stöka lite då han fick tag på min deoderant.
A:"Josse, vad är det här?"
J:Det är deoderant, men låt den vara Anton
A: Ska man ha den här? (Han sätter den under armen)
J: Aaa det ska man men den är för tjejer Anton
A: *suck* Men Josse, jag är Ju en tjej

Hmm... vad ska detta betyda?Visst han är min lillebror och jag älskar han oavsett men jag menar han är bara 3år ju!
Han växer helt enkelt upp med för många tjer omkring sig, får nog dra med honom till lekapeken imon och spana efter några små 3 åringar, dock pojkar som han kan umgås med:P Visserligen leker han med bilar och så men ändå "...jag är ju en tjej"

Puss<3

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0