Då börjar vi om

Ja då börjar vi om då. Det blir en nystart. Jag vill och ska skriva om det som intresserar mig och det som händer i mitt liv. Dock inte en "dagbok" med utskrifter som " idag gick jag upp klockan halv sju och åt frukost..." om ni förstår.

Men vem är jag då?
Jo jag är en blyg men glad tjej från Säter, eller ja närmare bestämt Gustafs. Jag bor om med mina föräldrar och syskon i en villa. Jag har få vänner men de jag har är vänner som varar för livet (kan man hoppas). Är väldigt intresserad i film och litratur, gillar även själv att skriva mycket.

Bloggen kommer även flitigt användas till att skriva om hur vägen till att leva ett hälsosamt liv går för min del=P jag hoppas verkligen jag lyckas men man vet aldrig.

Det var allt för mig i denna stund, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad är det som intresserar dig då?:)

2008-04-09 @ 12:43:56
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: Ina

sv; Dom är enkla att göra, gå till en hobbyaffär och köp pärlor osv :)

2008-04-09 @ 13:19:09
URL: http://sarahb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0