Jag förtjänar det inte

Jag förtjänar inte att må så dåligt som jag gör. Jag har gjort det jag kunnat och mer därtill men räcker inte det..ja då får det vara! Jag har insett att jag har fler vänner omkring mig än vad jag tror och det är jag glad för!
Jag kan vara stark men jag måste gå chansen att visa det. Även om det inte verkar så för er är varj litet steg stort för mig! Har aldrig riktigt gillat Britney Spears men den här låten får mig att känna mig männsklig och jag blir enormt peppad! ( http://www.youtube.com/watch?v=-VUffzf3mLU )

Lyssna på den ni som känner er nere, det hjälper verkligen! Läs texten samtidigt och titta inte på videon för det kan beröra en så olika!


Fick en trevlig överraskning! Jag har fått tillbaka min kamera:D Visserligen endast roligt för mig men ändå=P
En svart blev det men spelar ingen roll jag har i alla fall en kamera nu:D

Puss<3

- Lina. Louise och Toveh Ni betyder mycket<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0