Sommar Äntligen!

För mig känns det som så i alla fall.

 November, December, Januari, Februari = Vinter
 Mars, April, Maj = Vår
 Juni, Juli, Augusti = Sommar
 Septermber, Oktober = Höst 

För min del i alla fall. Men gud vad tiden går fort. Tyckte nyss det var sista April och jag och Louise var på UH (ungdomens Hus) och myste och nu är det JUNI Det är skrämmande =S



Solen skiner och det skulle vara skönt att gå ut och lägga sig på gräset en stund. Men då antar jag att jag kommer få en hel del vatten på mig, brosan fick en "stor" pool igår så han plaskar runt för fullt. Men men... Vi får se.

Har varit på konfirmation nu på förmiddagen när min barndomsvän Emma konfirmerades, Grattis.
Man kängtar tillbaka på ett sätt men ändå tyckte man att det var skönt att man har det gjort liksom.

Nej det får bli solen för mig nu, Fryser av att vara inne.

// Josse

-Lousie vad är det som händer här då =P (3 STYCKEN!!) Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0