Ett par dojjor och 600 spänn fattigare + en hel del mer....




Peace and Love drives me crazy, kul för er som ska och titta eller befinner er där nu men för oss andra som då inte är intresserade. För oss är det bara irreterande med allt folk som är "ivägen" för oss i köerna på vårat "älskade" kupolen. Ni som tar upp våra soffor för att ligga där och slappa för att ni inte kunnat sova. Och ni som gör att bussarna går helt fel och att det inte går att gå ens på vissa gator....det är inte erat fel...jag vill också vara en av er....


Ja då var man hemkommen från en shoppingtur som kändes som den aldrig skulle ta slut...
Visserligen behövdes den men ändå...Var ute efter att hitta ett par skor sagt och gjort. Men med mina fötter är det inte så enkelt. Jag undrar hur många gånger jag provat skor och gett upp hoppet efter att jag (typ) inte kunnat ha ett enda par i affären. Det första typ "killen" sa när han skulle hjälpa mig var  " Jag förstår att du har haft problem att hitta skor tjejen.."
Nej det är inte så enkelt..när ens "läkare" säger att man ska leta efter en joggingsko med breda sulor ja och hur många sådana finns det? Inte ett enda par och det var som han sa, om man har "platta" fötter ska man ju inte ha stora sulor utan stabila skor som "bygger" upp foten istället...

Fick i alla fall den hjälp jag behövde...slutade med ett par dojjor som kostade 1100 spänn men mamma sa det som jag...att slippa smärtorna har ingen summa¨..
.


MEn de var på res...jippie! Endast 600 spänn=)

Sen passade jag på att reafynda lite till, på Wear IT...Ett boxarlinnetunika vill jag kalla det och en svart tunika (likadan som på midsommarfotona men i svart) Endast 149...skulle inte ens täcka kostnadena av ett plagg av de två...


                                                                         

Fick en komentar igår om att jag var en av Moncans favorit läsare och det tycker jag va så roligt att få höra. Utav att endast läsa Moncans blogg så fattar man vilken stark tjej hon är...Älskar hennes sätt att blogga...JAg älskar bloggen enklare sagt och Moncan som eprson...säger vad hon tycker, en människas bästa egenskap=)

Nej nu blire sängen!

Kram på ere alla underbara läsare=) Och Lina Lycka till i Spanien ni kommer slå dem som ingenting när de har dig i laget"´! ^^

Kommentarer
Postat av: Lina D

man ska ju inte säga t**k när ngn säger "lycka till",så jag skippar det ;)

hoppas iaf. att det kmr gå bra, kul blire nog iaf ;)men tack för att du skriver så snällt om mig :) men, nja.. vat inte riktigt om jag håller med dig ;)

kramar <3:)

2008-06-25 @ 19:44:42
URL: http://livetenligtlina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0