Sminkkurs

Ja imorgon e det äntligen dags att få gå på en gratis sminkkurs på Make Up Store=) Fick ett prasentkort av mamma och pappa när syrran fyllde år, lyx =) Tro nu inte jag är en bortskämd unge men när min födelsedag sist inföll bfann vi oss nere i Bulgarien och jag fick inte så mycket då. Eller det är inte vad det handlar om men aja de tyckte jag kunde få ett ialla fall. Så nu får jag en gratis sminklektion samt välja produkter för 495 kronor=)

Konfirmation, varför valde jag ens att göra det? Ångrar mig så i efterhand men nu ör det inte långt kvar.
Idag var faktiskt mötet roligt för en gångs skull. Och då menar jag itne när vi var i kyrkan utan i
församlingsgården. Men nån av ni som läser, har ni eller ska ni till att konfimera er vad tycker ni i så fall?

image15

nej nu ska jag a och göra lite läxor innan jag tittar på gårdagens avsnitt av Anna Phil=)
Puss Hej<3

Louise jag längtar redan till imorgon<3

Kommentarer
Postat av: monica

haha skönt , då är jag inte ensam om de :)
Joo den var riktigt bra faktist, gammal film dov. Men den va juh bra :)

2008-04-21 @ 19:36:26
URL: http://moncans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0