Ojojoj då.....

....5082 steg än så länge. Det är inte illa det om man tänker på att jaghar legat på latsidan idag. Visserligen är inte kvällen slut ännu så ett par hundra till lär det väl hinna bli=) Då är jag lycklig i alla fall. OKej visst ha jag gått en promenad men den var inte lång den.
image12

Visserligen är jag jätteglad att klädet blivit för stora och inte för små som alltid skedde förut. Att jag tagit tag i det för att skaffa mig själv ett hälsosammare liv och för att kunna må bättre. Och det gör jag men jag har insett nu i efterhand att det kanske blev för många kilon på en gång. Jag har börjat "lossa" så mycket hår och mina naglar bara skär sig och det är ju ett tecken och visst kan man ta nå tabletter men jag och tabletter? Det är en historia för sig själv....

Aja man ska ju inte klaga nu är det redan gjort eller hur=)

Louise jag saknar dig enormt<3

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ella

ta det lugnt jossan, kom ihåg att du måste få i dig alla vitaminer o mineraler du behöver! Ingen apelsindiet nu inte! ;) jag bryr mig om dig vettu

2008-04-12 @ 23:11:12
URL: http://helenella.blogg.se
Postat av: manda

Sv: håller med älskar rachels klädstil! Tack man blir så glad när någon säger så! Din är också fin sov gott!

2008-04-12 @ 23:35:28
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0