Midsommar!

Haha, har redan satt ihop önske outfiten til midsommar! Är det någon mer än jag som tycker denna dag är bland den bästa på hela året?
Jag menar vad är härligare än att grilla och äta färska jordgubbar med vaniljglass medans solen värmer och fixar till lite solbränna? Och ringdans, jag erkänner spelar ingen roll att jag är 14 år gammal utan dansar alltid med
det är ju de det går ut på eller? Åhh jag längtar!
image6
Och skorna såg väldigt sköna och "bra" ut. Men vi får se. Först är det ju Ge-Kås som gäller:)

Nej men vi får se. Ska prata med mamma, det är lika bra och beställa i tid innan det tar slut eller hur?
Bara 72 dagar kvar=)

Var bara "tvungen" att skriva detta när jag såg denna undebara nyhet=)

Kommentarer
Postat av: sannaa

Tack så jättemycket =) !

2008-04-10 @ 15:14:48
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0